torsdag, marts 20, 2014

Blogstop...?



Ja, det skulle man jo næsten tro... men jeg har nu ikke planer om at stoppe. Kun om at det skal være lysten, der driver værket ; ) Ikke at jeg ikke har haft lyst her på det sidste... Men nogen gange tager det virkelige liv bare så meget af ens tid - suk!

Blandt andet drømmer jeg lige nu om, at bruge endnu mere tid - i den virkelige verden - til f.eks. grafik... derfor billedet : )

Men jeg synes også der trænger til lidt blomster i glasset... altså oppe i headeren... det må jeg hygge med snart ; )

Jeg vender tilbage... måske før man skulle tro!

E.T.= eget tryk

5 kommentarer:

  1. Du kan tro nej, Jette. Ikke stoppe!
    Det er ok at det virkelige liv fylder og tager tiden. Det er da faktisk helt herligt :o). Men jeg sætter pris på et smukt lille indlæg fra dig her og der! Også selvom det er sjældnere i tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg heller ikke planer om... det er jo så hyggeligt, når man får gjort det.
      : )

      Slet
  2. Pheeeww..... Nåede da liiiige at tænke "NEJ!?" - så jeg er glad for det heller ikke var "at stoppe" du havde planer om :-) Du laver så fine ting og det er så hyggeligt at få lov at kigge med (og heldig ER det virkelig liv jo osse dét der SKAL fylde mest :-) ) Rigtig go weekend Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er hyggeligt at blogge... og jeg er så glad for at have tålmoooodige læsere som sætter pris det : ))) Tak for det : )

      Slet
  3. Jeg hepper også på dig :)
    Men jeg kan se rundt omkring i blogland (inkl. hos mig selv) at det har været nogle sløve måneder rent blogmæssigt, og jeg undrer mig... Er det årstiden, er det naturligt at der på et tidspunkt er en mæthed - for det vil da være pudsigt om vi alle er opslugt af arbejde og andre ting lige netop nu... Syntes det er en interessant tanke.

    Foruden headeren kan du også hygge dig med at putte mig nye give away i dit glas...

    SvarSlet