lørdag, oktober 12, 2013

Et indlæg med lidt kød på....


Indrømmet, jeg er ikke den der udgiver det ene indlæg efter det andet, men sådan er det vel bare nogen gange. ... Men her er altså et lille pip fra mig  ; )

Måske lidt inspiration til dem der lige mangler lidt tilbehør som ikke kræver de store armbevægelser eller megen fantasi : ) Lige for tiden læser jeg rigtig mange madblogge og elsker at blive inspireret til enten ny og spændende spise eller bare gamle glemte klassikere... Ikke for at at gå madbloggerne i bedene, men bare fordi jeg synes det er sjovt at fotografere og photoshoppe.... og ja, så lå det her billede i mit arkiv, lige klar til at komme på bloggen ; ) Velbekomme!


4 kommentarer:

  1. Det er en god klassiker :-) fadet ligner iøvrigt et jeg så i Ottos hus, som bare er så fint. Lækker lækker farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådanne fade kan jeg sagtens forestille mig at Lene også har i Otto's hus... jeg både blå og grønne - de er gode! : )

      Slet
  2. Elsker asparges med bacon om... Nam - Sidder og får helt lyst til det

    SvarSlet
    Svar
    1. Så lykkedes det mig at inspirere nogen, det var da dejligt ; ) Nogen gange skal der ikke så meget til!

      Slet