søndag, februar 10, 2013

Kom og vind en lille kat...


Jeg har tegnede denne kat (på computeren altså..) sidste år til fastelavn, men dengang havde jeg ingen blog, det har jeg nu og i år kan du vinde den...

1 kommentar giver 1 lod. Læg en kommentar hvis du ønsker dig en kat - læg en ny kommentar hvis du er fast læser - læg en ny kommentar hvis du deler... Skriv hvad du gør hver gang!  Du kan få et nyt lod for hver gang du deler, bare du skriver en kommentar hver gang ; )

Kommentarerne er nummererede og på den måde får lodderne et nummer, som jeg kan bruge når jeg skal trække en vinder : ) Det hele kører kun i 2 dage : søndag + mandag - mandag aften kl. 22 trækker jeg en vinder og katten bliver sendt hurtigst muligt herefter....

HELD & LYKKE FRA MIG TIL DIG

Der er print på begge sider - printet er lysægte og vandfast - og eget design ©


34 kommentarer:

  1. Jeg er også fast læser 1 mere lod

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne eje din kat Jette,

    SvarSlet
  3. Jeg er fast læser på din blog

    SvarSlet
  4. Jeg låner billedet og linker fra min blog.

    SvarSlet
  5. Jeg er fast læser via bloglovin og deltager :o)

    SvarSlet
  6. jeg er nu fast læser på din blog ;D

    SvarSlet
  7. Jeg vil vil gerne vinde katten, for den ville pynte så fint på krea-kontoret

    SvarSlet
  8. Og selvfølgelig deler jeg gerne på bloggen

    SvarSlet
  9. Ihh så fin. Jeg er med.

    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Jeg er også fast læser.

    Kh Mette

    SvarSlet
  11. Iih, en sød uro, den vil jeg gerne være heldig at vinde ;-)

    SvarSlet
  12. ...Og jeg er fast læser :-)

    SvarSlet
  13. Hvor er den sød! Jeg vil gerne deltage :-)

    SvarSlet
  14. Og jeg er fast læser på din blog :-)

    SvarSlet
  15. Keg vil gerne vinde katten

    SvarSlet
  16. 1 lod for kommentar, tak
    Fra // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  17. 1 lod for fast læser, tak.
    Fra // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  18. Er fast læser. Min datter kan ikke tåle katte, men denne her nyser hun vist ikke over ;);)

    SvarSlet
  19. 1 lod for fast læser :o)

    SvarSlet
  20. 3. Lod jeg deler i højre side af bin blog, under blogs jeg læser

    SvarSlet
  21. 1 lod for fast læser den er bare sød den kat.

    SvarSlet
  22. Plus et lod for at være fast læser :)

    SvarSlet
  23. Jeg elsker katte, så det ville da være så fint at vinde denne flotte uro fra din hånd : ) Hvis jeg er heldig, vil jeg hænge den op inde på børneværelset, hvor vi er i gang at lave forandringe :-)

    : ) Marthe

    SvarSlet
  24. Og så har da helt glæmt at legge dig til i min blogroll, inde på min "nye" fine blog ;-) Det er herved gjort, og ville blevet gjort, uanset Give away eller ej ;-)

    : ) Marthe

    SvarSlet
  25. Skynder mig at dele på bloggen, hvis det ikke er for sent? (Så sletter du bare den sidste kommentar her, hvis du synes det er for kort tid til den udløber ;-)

    SvarSlet