mandag, august 06, 2012

Godmorgen...

Nu går den ikke længere... Der skal til at ske lidt her på bloggen igen, efter en lille feriepause... så denne sidste af mine 3 ferieuger, må lige bruges sådan lidt på halv tid, jeg har nemlig også rigtig mange mails, som jeg vil forsøge at tage lidt forskud på, så det ikke bliver helt uoverskueligt i næste uge ; ) 


Særligt stille har her jo faktisk ikke engang været, da der er mange som har været forbi og købe lodder til min give-away. Rigtig dejligt! Det er muligt at købe lodder lidt endnu, hvis der er flere som har lyst til at vinde labels, f.eks. til brug på skolebøgerne her lige om lidt... Rul to indlæg ned og du skal finde...

K O M M E R   S N A R T :

...billeder fra Amsterdam, hvor vi havde en dejlig ferie : ) og så lige nøjagtig i den uge hvor vejret var allerbedst - hvor heldig kan man være?

...i morgen holder jeg fødselsdag, men derefter skal jeg jo trække de 4 vindere af labels! Mon ikke jeg kan nå at få trukket dem på onsdag ; )




2 kommentarer:

  1. Go' morgen ;o) Velkommen hjem fra ferie, og tillykke med fødselsdagen i morgen.
    Sidder her og og venter på mit første barn på min første arbejdsdag efter ferien.
    Håber jeg er heldig når der trækkes på onsdag.

    Mona

    SvarSlet
  2. Det ser lækkert ud :)!

    Jeg glæder mig til trækningen - bare jeg er heldig hos dig endnu en gang.

    VElkommen hjem og rigtig god arbejdslyst :)

    SvarSlet