onsdag, august 15, 2012

Amsterdam...

Ferien er for alvor slut og jeg er i fuld sving med at skære bogstaver, lave flyers, hjemmesider, visitkort, gavekort, labels osv....

Men bloggen, den har jeg ikke haft tid til. Så i dag tog jeg to gange en halv time, hvor jeg forsøgte at få styr på alle billederne fra vores tur til Amsterdam... der er godt nok mange!

Jeg ville lige hurtigt lave et lille sammensurium, men tror liiige det tager lidt længere tid at udvælge, så det må komme i et par dryp.

Derfor er det her så første del... sommerfuglen er fra zoologisk have hvor vi var en af dagene...



12 kommentarer:

  1. Uhm lækre, grønne billder!
    Glæder mig til at se mere :).
    Har kun været i Amsterdam i øsende regnvejr en gang for 25 år siden. Så mindet om byen er svagt - og vådt. Og gråt.
    Jeg kunne godt tænke mig at genopfriske dem :).

    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også været i Amsterdam i silende regn engang, men denne gang skinnede solen fra vi kom til vi tog afsted.. og Amsterdam har ellers haft en sommer ligesom DK. Det var lige før min mand ikke ville med på grund af vejret, men så vendte det lige! Vi kom på den første solskinsdag i ugevis og alle var ude og sejle på kanalerne, for første gang i laaang tid!

      Jeg har læst at den tørreste måned i Holland er april, så det er måske værd at tage med i overvejelserne. Vi boede på en husbåd, så skønt! Gåafstand til centrum... Mine bedste anbefalinger til at prøve lykken i Amsterdam igen ; )

      Slet
  2. Skønne billeder som altid:-) Jeg har aldrig været i Amsterdam. Det må vist være en fejl:-) Hvor dejligt solen skinnede da I var der

    SvarSlet
    Svar
    1. Men så har du noget godt tilgode... og det er også dejligt ; )

      Slet
  3. Skønne billeder!!! Jeg har heller ikke besøgt Amsterdam endnu - men den står på listen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi køre derned på kun 7 timer... så man kan egentlig gøre det ret spontant ; ) og tjekke at vejret er godt!

      Slet
  4. fine billeder, og jeg håber også på at se flere!:) Jeg er VILD med amsterdam- kanalerne, bådene, farverne, menneskene, cykellivet, 2handbutikkerne, at der pludselig er en kunstbutik der hvor man er og meget meget mere..

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, der er bare noget af det hele...og det ene marked efter det andet!
      : )

      Slet
  5. Dejlig ferie I har haft ;-)...og så starter travlheden igen igen...hehe. God aften til dig ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er den selvstændiges lod... al den tid man holder ferie skal nærmest indhentes igen... dog hjælper det lidt at kunderne også holder ferie og ikke har netforbindelse hele tiden, så de ikke kan bestille helt så meget ; )

      Slet
  6. Skønne billeder. Du kan altså noget særligt fedt med at farvekordinere selv når det er snapshots du arbejder med.

    SvarSlet