søndag, maj 13, 2012

Fra skrot til slot...

Indtil sidste sommer havde vi lokum i gården ; ) 
Imens jeg var på højskole (sommer 2011) blev det revet ned... jeg fik bl.a. nogle af de billeder jeg viser her, tilsendt på min mobil, så jeg kunne følge med i hvad der skete derhjemme... Lidt efter havde jeg fødselsdag, og I fødselsdagsgave fik jeg et ønske opfyldt, som jeg vil vise jer meget snart! Der er ved at blive bygget nu, og det eneste som er bevaret af det gamle lokumsskur er den gamle mur, da den stod i skel.... Til pinse skal det gerne være klar - jeg glæder mig rigtig meget til at tage det i brug.





8 kommentarer:

  1. Spændende hvad det bliver til :-)

    SvarSlet
  2. Hmm - vægdrivhus? Ser ud til at være godt med lys, og væggen ser god ud til det...

    Eller måske en overdækket terrasse... Kunne være lækkert med en patio-agtig sag og masser af lækre slyngplanter.

    SvarSlet
  3. Jeg tænker også drivhus?! Spændende :)

    SvarSlet
  4. Jeg må hellere tilføje, at selvom væggen blev stående er den ikke at se længere - kun inde fra naboen ; ) ...og det er ikke et drivhus - jeg har vist ikke grønne fingre - jeg synes i hvert fald ikke jeg har tid til det. Som Marilyn Monroe skal have sagt: "Jeg har for meget fantasi til at være husmor" - inkl. holde liv i planterne, vil jeg så sige ; )

    SvarSlet
  5. Hvor ser det spændende ud...jeg gætter på et arbejdsrum, hvor du kan udfolde dig med træskæring, maling m.m. ;-)

    SvarSlet
  6. Hæææj det er da et studio/værksted:-D

    SvarSlet
  7. Ja, det er i hvertfald der hvor jeg vil stå og male billeder fremover... det er så trist at gå ned i kælderen når solen skinner udenfor, så det skal være mit sommeratelier : ) ...bare et lille et på 12 m2 ... ellers skal man nemlig have byggetilladelse og alt muligt.
    : )

    SvarSlet