onsdag, april 25, 2012

Slidt op...

Min gamle nøglesnor sang på sidste vers, så derfor valgte jeg at bruge de sidste rester af mit dejlige ternede stof på at sy en ny til både mig og datteren. Min er i den lange version, min datters en lille kort en som ikke fylder for meget i tasken. Jeg har brug for den lange, da pointen er at jeg skal kunne spotte den i midt imellem alle mine ting og sager...




Syr du ikke selv, men har lyst til at få dig en keyhanger kan lignende købes i fru Schous lille butik nunu




10 kommentarer:

  1. De er flotte.
    Det ternede stof er bare SÅ flot!

    SvarSlet
  2. Tak! Ja, det stof er jeg også vild med ; )

    SvarSlet
  3. Sjovt nok har jeg lige set noget til salg på nettet. Det minder om - måske er det det samme. Vil du have linket til det sted?

    SvarSlet
  4. Det vil jeg meget gerne... : )

    SvarSlet
  5. Man kan også købe stoffet hos stof og sy i Skanderborg, eller på deres webshop:-)
    Tak for link:-)

    SvarSlet
  6. Hvor har du købt det røde neon agtige stof henne???

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bånd, det var noget jeg havde liggende, men du kan købe noget lignende hos City Sycenter eller hos Betty P... prøv at google dem : )

      Slet
    2. Tak for tippet. jeg har nu fået fingerne i noget neon bånd :-)

      Slet
  7. Jeg er vild med det stof, men synes ikke at jeg kan finde det på hjemmesiden. I er nok alle kommet mig i forkøbet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror desværre ikke de har mere. Men det hedder "heath" hvis du vil google det... Jeg fik også et link til noget andet som minder om det, leder lige og vender tilbage...

      Slet