fredag, marts 23, 2012

Ugen der gik....

Glimt fra min uge 12... med solskin og frokost på verandaen.
Foråret er her....yes!
Rigtig god weekend til alle som læser med : )


1. min frokost ude i solen · 2. B med landkort på..
3.+4.+5. Kort - vind kort - trækkes søndag aften...
6. Uge 12 · 7. Fra mit køkken/spisebord · 8. Tush+neon
9. Musti spiser også ude... · 10. a til en kunde
11. & til en kunde · 12.+13. Chai latte.... mmmmm
14. J til en kunde · 15. Påskepynt jeg fandt i genbrugen
15. Tulipan i forfald 16. CAYA til en kunde · 17. Kort-udsnit....



...alle fotos er mine egne... hvis du låner, så sig det lige... og husk at give et link til gengæld...

5 kommentarer:

  1. Jeg synes at det B- med kort på ser MÆGTIG interessant ud!

    SvarSlet
  2. Tak : )
    Hvis på går ind på den side som jeg har kaldt TAPET, kan du se et stort billede af B'et med kort på... jeg har lige lagt det på!
    : )

    SvarSlet
  3. Uhm skønne blilleder. Det ligner en dejlig uge!
    Kh maj

    SvarSlet
  4. Ja...hvor pokker er solen nu blevet af? Nu er det lørdag og så gider den ikke mere eller hvad?
    Rigtig god weekend til dig ; )
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja øv, vi troede det skulle være en rigtig forårsweekend...
      Vi må håbe, at den tilsmiler os i morgen :-)!

      Slet